Är det inte slut snart? :')

Sitter och ser på legend of the seeker nu. Det är lite knasigt, för jag sitter och hoppas på att det ska ta slut, haha. Såg ju på Prison Break innan och jag blir tokig av spänning. Men jag ska hålla mig. Kan ju inte stänga av tvn nu när det är så lite kvar av legent of the seeker, det är ju faktiskt en helt okej serie det med!
Men längtar inte bara tills tvn är slut. Sitter även och längtar till klockan ska bli sent så jag får gå och lägga mig. Ska nämligen till Andreas imorgon. Var bara några timmar sedan jag såg honom, i skolan, men jag saknar honom så det gör ont.
Nu ska jag kolla klart.
Puss.

Kommentarer
Postat av: FAAKIE - WWW.FAAKIES.BLOGG.SE★

aaa lite dumt :P jag kollar faktiskt på idol hjehe

2010-10-08 @ 21:00:04
URL: http://HTTP://WWW.FAAKIES.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0