Nu kommer tröttheten smygandes.

Jag är trött idag. Riktigt riktigt trött är jag. Blev inte många timmar sömn inatt, och de timmar jag sov tillbringades i en smal soffa tillsammans med Oscar. Sängarna var upptagna så vi fick dela på soffan i källan, men det gick hyffsat bra.
Var ju hos Pontus igår, för er som glömt det (för jag har väl sagt det?). Det var lan och lite sånt där. Trevligt var det hur som helst och jag hade riktigt kul om man ska sammanfatta kvällen. Tog ett par kort när vi åt pizza efter skolan, kanske lägger upp något kort därifrån, men lovar ingenting.
Har ni haft en bra fredagkväll?
Nu tänkte jag plocka fram lite tacochips och guacomole (stavning?) och sätta mig och se en film. Måste nog hålla mig vaken ett tag nu. Somnade nämligen efter middagen innan och sov i tre timmar. Måste ju tänkta på att jag ska kunna sova hela natten... Haha. Trötthet är jobbigt men oj så jag inte ångrar gårkvällen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0