Halkbanan

Idag har det hänt mycket. Solen har skinit precis som det vore mitt i sommaren och det har varit helt underbart väder.

På förmiddagen körde jag halkbanan. Och för att skrämma er som aldrig kört den innan så kan jag tala om att det är nog det läskigaste jag gjort på väldigt länge! Usch. Inte min grej att sladda och hålla på! x) När jag kom tillbaka till Vetlanda igen gick jag och Medea och gymmade, det var skönt faktiskt. Dock hade jag huvudverk så det blev inte så hård träning. Efter gymmet gick jag och körde en dubbel-lektion på trafikskolan och även den körningen gick bra. Sedan åt jag en hamburgare med Medea, Andreas och några till och sedan åkte jag hem. En lång och delvis jobbig dag pga huvudverken.

Imorgon är det vanlig skoldag, fast ganska skönt ändå för vi har teori på idrotten, ska göra klart gamla inlämningar osv. Det behövs!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0