Minst tre veckors jobb!

Igår hann jag inte blogga, för satt inte vid någon dator. Följde nämligen med Andreas hem efter skolan. Men nu har jag ändå lite goda nyheter att berätta! Direkt efter skolan fick jag skjuts av Ullrika bort till Powerhouse-byggnaden där hemtjänsten har sitt kontor. Jag var på intervju och det gick bra för hon lovade mig minst tre veckors jobb i sommar. Efter det åkte vi till  Eksjö, Andreas skulle byta ett par skor och sedan åkte vi hem till honom.

Idag har jag och Medea haft en galen sak för oss. Ska inte gå in på det mer här, men kan säga att vi haft väldigt roligt iaf :) 

Nu ska jag nog sätta mig och se på CSI tror jag. Så sjukt sugen är jag! 
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0