Tröttheten kryper sig närmare


Jag känner mig trött - men det gör vi väl alla ibland? Tror jag ska ta en dusch, gå ned i källan och se en film. Fast när jag väl duschat är det inte säkert jag har lust att gå ner, ganska slutar det med ändå att jag hamnar framför tvn i mitt egna rum. Ja, vi får väl se (:

Har varit ledig idag och det känns skönt. Har hunnit sola en liten stund, även att den lilla stunden var väldigt liten pga alla moln och all blåst. Har även hunnit fixa mig en portfolio och gjort ett långt inlägg om vilken kamerautrustning jag äger i nuläget (se tidigare inlägg). Lite har jag alltså fått gjort idag i alla fall. :))

Nehepp, nu blir det duschen! Får hoppas att jag hinner in där innan någon annan bara. Men det är väl bara att pressa fram klorna och göra sig berädd för fight! ;) puss

Kommentarer
Postat av: louise

mycket fin blogg :)

ta en titt in på min blogg och skriv vad du tycker :)

2011-08-08 @ 20:14:14
URL: http://louisehjertaadam.devote.se
Postat av: Em.

vilken fin bild :D

2011-08-09 @ 13:15:10
URL: http://jonassonemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0