Ändring igen, försent´

Nu är det ändrat igen, metro blir av ändå fast att jag hörde igår att det inte skulle bli så. Men nu är det lite för sent. Håller på att boka tågbiljetter upp till Norrköping så denna gången förlorar de iaf en besökare. Jag lär ju titta förbi där någon annan gång, men jag tycker det är lite jobbigt att det blev så osäkert nu med allt.

Förövrigt hade jag körlektion idag. Det gick bra och jag ska inte köra mer förän jag fixat det sista testet nu. När jag fixat det ska vi boka in två dubbellektioner + en extra lektion, sedan ska vi även boka uppkörningstid osv osv. Jag känner verkligen att det inte är långt kvar. Det känns verkligen toppen.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0