Planering för långt i förväg är inte alltid bra.

Jag antar att ni läst rubriken till detta inlägget? Då förstår nig var jag ska skriva om nu. Har insett att man inte ska förvänta sig att saker och ting alltid går som man tänkt sig, för de gör de inte om man planerar för mycket. Eller det känns som det i alla fall. Som nästa helg till exempel; vi skulle på metro då, men nu idag fick jag reda på att det var inställt. Planeringen är gjord i onödan och förväntningarna sprack. Dock har jag löst det med att jag åker upp till Bea redan på fredagen, vilket inte alls är en förlust, men att det ska ställas in och ha sig. Sådant är aldrig roligt.

Har försökt boka tågbiljetter till Norrköping ikväll, men det laddade så sjukt segt så får göra ett nytt försök imorgon. Hoppas innerligt att det går bättre då... Vad har jag gjort annars ikväll? Jo! Jag har varit duktig och betat av lite läxor. Pedagogiskt ledarskap var självklart att jag skulle göra ikväll, det var tills imorgon nämligen. Men sedan när det var klart kände jag att jag hade kommit igång så då satte jag mig och skrev en labbrapport i fysik som ska vara inne på fredag (tror jag). Känns skönt att ha även den färdig. Nu har jag bara en sak att fokusera på denna veckan, det blir till att få MVG på TEU-provet på fredag. Men om jag börjar plugga imorgon blir det nog kalas! Heja Jessica du klarar det!

Nu ska jag sluta babbla och gå och lägga mig framför CSI. Ska koppla av och somna tänkte jag. Ny dag imorgon och då är det körlektion för min del. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0