Varit ute och tränat nu!

Slutade tidigt idag. Känns skönt. När jag kom hem bytte jag om till träningskläder och gav mig ut och joggade en runda. Sprang längre än vad jag trodde jag skulle orka om jag ska vara ärlig. Vet dock inte hur långt det var, har inte kollat upp det. När jag kom hem åt jag och sedan satte jag igång och gjorde lite styrkeövningar med. Har satt ihop ett litet "program" som jag tror ska vara helteckande för hela kroppen. Känns otroligt skönt nu när jag är färdig med träningen för dagen. Ska nog ta mig en dusch nu och sedan börja med matten.

Fick även hem mina filmera idag så ja, jag är lycklig! Dessutom ska mamma och pappa svänga förbi Järnforsen med nu när de ska till stan för att hämta upp mitt paket från HM jag beställde för ett tag sedan. Lite nya kläder skadar ju aldrig! :)

Puss på er :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0