18års fest igårkväll

Modell: Gustav
Fotograf: Jessica Hill (jag)


Igår kväll var jag på 18års fest hos en klasskamrat. Det blev grillat och sedan såg vi på film. Det var jättetrevligt och såna kvällar behövs verkligen emellanåt!

Sedan jag kom hem nu idag har jag suttit i källan och sett på The secret life of the american teenager. Det är en sjukt händelserik serie, men den blir nästan lite rörig. Fast jag gillar den. Den är ändå intressant.

Nu ska mamma och jag sticka och äta pizza i kvill, var ett tag sedan nu! :)

Puss.

Kommentarer
Postat av: Frida

Låter kul, 18 och 50årfesterna är alltid de roligaste.

2011-05-18 @ 11:36:29
URL: http://www.fransaugust.se/partytalt.aspx

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0