En hälsning till mina gamla kära vänner.

Jag är nöjd med det liv jag lever just nu. Men det gör ont att tänka på att de vänner jag hade som kärast och närmast för ett år sedan har börjat försvinna från mig, av flera olika anledningar. Det är tråkigt och jag blir verkligen inte glad av den tanken. Önskar att det vore lättare att faktiskt hålla kontakten lite bättre. Skicka iväg ett sms ibland " hej, hur är det med dig? var länge sedan vi snackade nu. " Visserligen har det kommit in nya människor i mitt liv, men bara för det har jag fortfarande tid för mina gamla vänner. Tro inget annat. Förhoppningsvis vet ni vilka ni är och jag vill bara tala om att jag saknar er. Mycket.

Puss på er och hoppas ni har det bra.

Kommentarer
Postat av: Sofia Wählby Photography

herregud vilken snygg header :D

2011-05-02 @ 22:56:10
URL: http://sofiawahlby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0