Humla.

Kort dag i skolan idag. Jobbig, men kort. Kom hem halv tre då jag tog ut King i skogen, fikade och sedan såg jag på film. När filmen tog slut började jag titta lite på matten. Har nationella prov imorgon i matte c och det är verkligen dax att börja plugga på riktigt. Efter provet imorgon slutar jag, då har jag ett par ärenden på stan och sedan ska jag nog gymma om det finns tid till det. Får se om Medea hakar på eller inte, men annars gymmar jag själv. Efter gymmet ska jag åka hem till Andreas där jag ska fördriva lite tid (utan att han är hemma). Ska även äta lite och sådär innan jag sedan vid halv fyra ska iväg och gå bredvid med hemtjänsten i Holsby. Det blir nog bra.

Nej nu måste jag fortsätta plugga matte så jag känner mig klar någon gång.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0