Nationella prov i matte C imorgon.

Nu har jag suttit och redigerat massa bilder, alltså har jag ett lager igen och kan börja blogga lite mer. Det känns bra faktiskt! Dock kommer bilderna inte alltid ha med texten att göra, som denna t ex. 

Matten orkar jag inte med längre. Det får gå som det går och ja, jag ska göra mitt allra bästa, men sedan kan ja ju inte göra mer.

Nu ska jag gå och göra mig i ordning, gå och lägga mig och se på film tills jag somnar. Behöver verkligen sova ut inatt så jag orkar skriva matteprovet imorgon. Efter provet slutar jag och då ska jag nog gymma och sedan ska jag gå bredvid med hemtjänsten på kvällen. Behöver verkligen sova ut och få lite energi inför morgondagen!

Önska mig lycka till.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0