Smile.

På bilden/bilderna: Angelica Isaksson
Fotograf: Jag - Jessica Hill

Idag har det blivit massa plugg. Men det är inte allt jag gjort. Jag slutade skolan strax innan tolv någon gång efter att ha hållt mitt svenska-tal som jag tror för övrigt gick ganska bra. Efter skolan åkte Medea och jag till maxi, skulle kika efter present till min mamma, men det blev inget denna gången. Från maxi åkte vi sedan till gymmet och var där i ungefär en och en halv timma nästan tror jag. Kände mig sådär lagom mör och slö i kroppen efter det passet. Men det känns skönt!

När jag kom hem tillslut så åt jag, tog det lugnt en liten stund och sedan började jag plugga religion, och det är väl på ett ungefär vad jag gjort idag.

Nu ska jag gå och krypa ner, för imorgon tänkte jag gå upp vid halv-tio-tiden för att hinna plugga lite till. Ska man ha MVG så ska man ^^.

Vad tycker ni om bilderna btw? Ganska dåligt med kommentarer nu för tiden ;) ...

Kommentarer
Postat av: Anna

Schysst design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-07-11 @ 09:15:31
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0