Stockholmresa

Bild tagen för ett par månader sedan.

Onsdag till torsdag denna veckan var jag, och resten av TE09 i stockholm. Det var en spännande resa och ja, jag vet inte om jag ska börja dra hela historien. Men det var i alla fall; sightseeing, teknikmässa, teater på stadsteatern, en del pub-besök, långbord och massa skratt, studiebesök på SSAB och så ett besök på Linköpings universitet. Det var lite kortfattat och det får ni nöja er med. Kan ju tillägga att det var en himlans trevlig resa i alla fall! :))

Många kort togs under resan, dock inget på kvällen eller på hemvägen, men tog kort i bussen på vägen ner, och på stockholmstad genom buss-fönstret och sådär. Nu ska jag sätta mig och börja redigera. Blir ju som att uppleva resan ännu en gång liksom :))

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0