.

Idag blev det inte självporträtt ändå. Fast fotograferingen jag hade inne i Vetlanda gick bra i alla fall, tror jag. Bilderna är fortfarande kvar i kameran, men de såg bra ut! Efter att jag fotat åkte jag för att tanka bilen, sedan ringde jag Andreas och undrade om han ville hålla mig sällskap i helgen. Han var i Växjö och jag bestämde mig för att åka hem till hans farmor för att låna husnyckel - så jag kunde vänta hemma hos dem tills de kommer hem. Det slutade med att jag stannade kvar hos hans farmor hela kvällen, fikade, såg på tv och bara pratade :) Var hur mysigt som helst! Sen kom Andreas hem och jag hämtade upp honom och vi åkte hem till mig. Nu sitter vi här och ska spela skyrim - tror jag :)

Ha en bra kväll! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0