Pappas dag!

Farsdag idag och vi har haft fullt upp här hemma hela dagen än så länge! Men inget negativt då, utan sånt där mysigt som att laga mat, äta, baka, fixa tårtan och umgås lite med mormor som mamma var och hämtade i förmiddags. Pappa fick ett par paket i morse till frukosten, och jag tror att han blev nöjd! Jag hoppas det, haha. Men det var enkla grejer. Sånt som kommer komma till användning. Två ljus som han kan sätta i badrumsfönstret (vi har ofta ljus där inne) och sedan två tomtar med led-lampor i. Enkla, men bra saker helt enkelt! :) Nu är han i stan för att hämta Cicci. När de kommer tillbaka ska vi fika lite och sedan måste jag börja göra mig i ordning inför jobb ikväll. Börjar klockan 17 och jobbar tre timmar, så det är ju inte så mycket. Men tar en stund att köra med!

Ja, jag tänkte bara uppdatera lite snabbt! Har glömt bort bloggen nu i ett par dagar igen. Men jag har jobbat mest i helgen, och varit en sväng i stan. - Inget speciellt alltså som hänt :).

Hoppas ni firar era pappor riktigt ordentligt nu! För det är de värda (de flesta iaf!). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0