Förberedelser

Idag har jag haft fullt upp! Gjort fyra pajer och en jappkaka. Sen har jag dukat finbordet och förberett inför kalaset imorgon. Nu väntat jag på middagen som står i ugnen. Blir kycklingklubbor. Till det tar jag mos och Andreas potatissallad. Skickade iväg Andreas med för att köpa chips, hehe. Behöver gotta sig efter hårt arbete! Mina ben värker och även fötterna. Stått upp hela dagen, inte undra på!

Nu ligger jag och vilar och ser på CSI i väntan på kycklingen. Passar på medan tvn är ledig! :)

Fick även det tråkiga beskedet att min syster kört av vägen i morse. Hon hade väjt för ett råddjur och voltat med bilen, men hon hade inte skadat sig allvarligt som tur är! Stackars liten. Två olyckor på ett och ett halvt år. Först den förra sommaren då jag körde och så nu igen. Vet hur otäckt det är så är inte avundsjuk på henne. Hoppas att vi klarar oss i framtiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0