Vart tog det fina vädret vägen?

Sommaren är i full gång, eller i alla fall om man tänker att det är första juli idag. Vädret däremot, det vet jag inte om jag riktigt tycker att det skriker sommar. Men jag har tålamod, kanske blir en finare höst i stället när höstvädret kommer nu. Vem vet?
 
Har ju haft sommarlov nu i ett par veckor och har redan hunnit med en del. Har läst ut sex böcker, varit på resa neråt i Sverige och Danmark med Andreas familj. Där blev det lite shopping så det behovet är tillfredsställt nu. I helgen som kommer blir det festival i Oskarshamn - Latitud 57. Någon som ska dit? Jag var förra året och jag älskade det. Detta året är det inte lika bra artister, men det är inte för artisterna jag går detta året utan för umgänget och stämningen. Det är inte mycket som slår den kombinationen.
 
För att komma tillbaka till vädret igen så har jag personligen inte jättemycket emot när det är lite halvt om halvt regnigt, soligt och åska ute. Inte just nu i alla fall. För dåligt väder betyder att man kan sitta inne och läsa och se på serier, och det har jag fullt upp med. Visst hade det varit skönt med lite sol nu ändå, men jag klarar mig bra än så länge.
 
Hoppas ni haft en hittills bra sommar!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0