Överraskningsfika.

Idag var jag sådär extremt trött när jag vaknade. Klockan ringde 06.30 för jag tänkte att jag skulle hinna ta god tid på mig, äta "go-frukost" och sedan även hinna sminka mig. Men nej. Att gå upp så tidigt gick inte alls så i stället sov jag till 07.20 och fick sedan äta en frukost bestående av ostsmörgås och lite fil. Inget smink blev det heller. Detta är verkligen inte hela världen, men tycker det är sååå roligt att sminka mig och specielt hade det varit roligt idag då jag faktiskt hade planer på eftermiddagen. Jag och några klasskompisar hade planerat att överaska en annan klasskompis som fyller 30 år imorgon. Vi lurade hem henne till en av oss och sedan hade vi fika där. Hon blev verkligen överraskad och hela grejen blev väldigt lyckad. Kul!
 
När jag kom hem ikväll hade jag huvudvärk som jag knappt vågar tänka på. Tog två alvedon och en ipren och gick och la mig en timma. Sedan var det bättre. Resten av kvällen har jag suttit med projektplanen och essän. Men jag och Anna är äntligen klara! Hon skulle lägga över all text från google docs till ett word-dokument nu ikväll, sedan ska vi bara läsa igenom det en sista gång imorgon innan vi skickar in det. Skönt att ha det gjort. Nu börjar sedan nästa stora grej. Eller nästa stora grejer. Har nämligen både opponering/respondering på tisdag och sedan har jag dessutom statistik-tentamen på fredagen. Roligt? Nej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0