Läs dagens Vetlandaposten!

I måndags gav jag ett minneskort med foton på (som jag tog i lördags) till Patricia. Hon lämnade in dom till Vetlandaposten, och idag kom dom  med!  Är så glad, för det står att det är JAG,  Jessica Hill som tagit korten(: Alltid en början väl ?  Ska försöka åka på flera saker och ta kort och sen maila in fotona, det kan väl bli början till en karriär, ? Kanske ? :)  Haha.  Hoppas iaf!

Vill  ni se vilka kort som kom med, så läs Vetlandaposten Vettja! (:


Vetlandaposten !

Have a nice Day! ' (like me)

Kommentarer
Postat av: Ellabolla'

fan vad coolt :D



mina bilder va med i vimmerby tidingen efter min prao. Visst känner man sig duktig då? :D

2009-04-04 @ 10:23:51
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0