Ullared!

Fredag - Lördag va jag, och familj, i Ullared! '  Alltid lika kul!
När vi kom dit på fredagen handlade vi lite, sen åt vi, sen checkade vi in i stugan (som vi skulle bo i), sen handlade vi lite till. 
På kvällen duschade vi King,  så söt han är!  Helt blöt,  och när vi skulle få in han i duschen (han hatar att duscha) så sprang han ut! Han ville in i bilden, åka därifrån.. XD hhaha.   Men tillslut fick vi in han iaf,  jag stod utanför med kameran, såklart!

På lördagen städade vi stugan, packade, och sen åkte vi och handlade igen ^^   Gick även en promenad med King på morgonen innan vi skulle åka från stugan. Tog lite kort på naturen .

Mina inköp:
- 2 långa t-shirtar (som jag kan ha till leggins!)
- 1 vanlig t-shirt
- 2 par linnen
- 2 långärmade tröjor
- 1 plånbok
- 2 tuggummipaket
- 1 mugg
- body & ansiktsskrubb
- pennor
- stift
- 1 maskara
- spännen
- ansiktsservetter
- pennfack
- 3 par trosor
- 4 par strumpor
- 1 par benvärmare
- papper


Blöt hund! (på kroppen)

Ny duschad, så lockig! (:

En å som rinner förbi campingen.

Mina inköp!

Längtar redan tills det blir Ullared igen! (:


Kommentarer
Postat av: Bea

Det var inte lite du shoppat ;)

2009-04-12 @ 22:02:44
Postat av: Hannah

Jag håller med, de va inte lite du köpt in (;

oc som vanligt trosor (; mwhaha. x)

2009-04-12 @ 23:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0