Gymnasiet!

Woow, detta händer inte alltså ! Helt sjukt ! Det känns som jag fortfarande går i 9an ! Man hinner precis inse att man går i en klass innan man börjar nästa !
Men vad ska jag säga nu då? ..  Gymnasiet är .. annurlunda ! Vet inte riktigt hur men det bara är så liksom !
Jag går i klassen SP09A och känner ingen riktigt sådär än .. ^^  Men är med tre tjejer endel ; Emelie , Emelie och Filisia . De är väldigt schyssta !  om jag inte är med dem så umgås jag med mina gamla kompisar, Evve och dom! (:

I helgen va jag hos Andreas ,  och på 40års kalas hos Andreas sysslings mamma tror jag det var .. :P  Det va ganska kul ! älskar stora fester ! :D

Vet inte vad jag ska skriva mer , har inte så mycket mer att säga .. ^^  Har inte fotat riktigt på ett tag heller,   vet fortfarande inte hur och vad jag ska fota !  .. 

Nu sitter jag och ser på Ghost Wisperer , (y)   Ska fortsätta se så skriver någon annan dag !

Kram !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul att börja gymnasiet. känner mer folk i klassen nu med?

2009-08-27 @ 15:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0