Min helg

I Fredags åkte jag med pappa ner till Gunnarsö, slappade väldigt mycket och så läste jag en hel del. En död mans hemlighet - en väldigt bra bok faktiskt ! :)



Som jag skrev igår har jag också vart ute och fotat lite . Ska lägga upp lite kort .
Tyvärr slutade mitt photoshop fungera efter några bilder så får se om jag får ordning på det tills imon så får ni se rästen av bilderna då !


Tog lite kort på King under fredagen och lördagen  !




På Fredagskvällen samlades några långliggare på Gunnarsö vid "Grytan" för att umgås ! Det var mycket trevligt med allsång och så va det en som spelade dragspel :)

Pappa och jag va där ganska länge , men sen när vi hade gått hände det ett och annat . En person hällde stearin på sig och en annan person trillade i havet, ( två gånger ) ^^  De flesta hade nog druckit några öl för mycket !



På lördagen kom Andreas och hans familj som en överaskning och hälsade på oss på Gunnarö, mycket trevligt !
Det blev en sväng till Påskallaviks marknad och sen spelade dom lite äventyrsgolf och solade och badade !




På både fredag och lördagkvällen va pappa och jag och fotade solnedgången. Detta kort är från fredagkvällen. Foton från lördagkvällen hann jag aldrig redigera innan photoshop cepade . ^^



lägger upp fler kort så fort jag kan (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0