Hos Evve fredag till lördag!

FREDAG

Idag tog jag bussen till Evve ,  när jag kom dit åkte vi direkt ner till stallet. Skulle göra i ordning Eldo inför dressyrtävlingen imon !


I stallet fanns det supersöta kattungar ! Två stycken i denna färgen och sen en hel svart .  Något av det sötaste jag sett ! :) 


När vi mockat eldos box och lite sånt gick vi ut för att hämta Eldo i hagen . Då blev vi mötta av Malte med ! :) En riktigt fin häst !


När vi ryktat Eldo och sånt gick vi ut igen och Evve red.  Jag fotade henne lite och tog kort på lite blommor med :)


Evve och Eldo !


Evve och Eldo !


Blomma .


Blomma .

När vi tog in Eldo till stallet igen gjorde vi han fin ;  vi tvättade han och lite sånt, och så knopade vi hans man :) jättefint !


LÖRDAG

Vi gick upp klockan halv 6 på morgonen och gjorde oss i ordning ,  sen åkte vi ner till stallet för att hämta Eldo . Sen bar det av mot Tranås.


Eldo och Evve


Eldo och Evve


Eldo och Evve


Eldo och Evve


Eldo och Evve


Evves placering ;
LC:1    2a
LB: 1    5a


Prisutdelning !  Det blev ju en andra plats på LC:1an !

GRATTIS ! BRA JOBBAT EVVE ! :):)  <3<3

Kommentarer
Postat av: Ellabolla'

riktigt fina bilder :)!



häst är mycekt läcker må jag säga.

2009-08-18 @ 09:30:11
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0