31 december, sista dagen på året

Hej!
Det är sista dagen på året nu! Om några timmar är det inte 2009 längre. Känns kul! Ett nytt årtionde liksom :)

I morse lockade jag Ciccis hår. Till skillnad mot mitt va det jättelätt att locka ( och hon har kvar alla lockar än ! Mina försvann efter en halvtimma )...

Idag har jag varit inne i stan. Va meningen att vi skulle shoppa lite idag med. Men vi kom in strax före ett, hann in på JC för att byta Ciccis tröja, sen stängde alla affärer.. Då åkte vi och åt på Sibylla ( fast Andreas och Cicci tog McDonalds ). Sen blev det maxi.

Nu ikväll och eftermiddag har vi ätit godis, kollar gamla teckningar och spelat spel typ ( och kort ). Har varit riktigt trevligt!

Här kommer lite kort från dagen jag eller någon annan i familjen tagit hittills.  Njut! ( fast det är inte så många foton. Tre stycken orkade jag redigera. )




sådär.

Ska ut och fota smällare sen med hade jag tänkt ! Se om jag lyckas.. :s aldrig gjort det förut.. ^^ haha. ska bli spännande ! :D

puss.

Btw,  GOTT NYTT ÅR !! ( om jag inte hinner blogga mera innan midnatt ) :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0