Beslutsångest

HUR SKA JAG GÖRA ?

Många tycker jag ska pierca mig i näsan, men ändel tycker att det skulle bli jättefult på mig .
Andra tycker naveln skulle vara fint,  eller att jag ska göra en till tatuering .. 

 hmm ..  Alltså.. 

Är inne mycket på navelt just nu .. Tänkte .. Det blir snyggt lagom till att jag ska utomlands i Februari liksom.  Men sen fick jag reda på att det är risk att det blir inflamerat, och att det kan pågå ganska länge ..  typ upp mot ett halvår ..  Och jag vill ju inte gå runt med en varig navel ..  ^^

Men det blir nog naveln ändå . Inte säkert att alla blir inflammerade ju, kommer tvätta och sköta om det jättemycket .

Sen senare, efter sommaren, eller kanske till och med innan kanske det blir i näsan . Får se :)  Om jag får göra båda då ;)


Skulle det vara snyggt med piercing i naveln på mig ?

puss.

Kommentarer
Postat av: Ellabolla' [fotoblogg / mitt liv]

sv; jag läste typ halva, men de va för att sister skulle ha datorn! mne de va ett bra inlägg :)!

2009-12-08 @ 20:59:57
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0