Fjärde advent

Hallå där! Fjärde advent idag. Oj vad tiden flyger iväg!  Julafton är redag på torsdag. Helt sjuuukt kul!

Har precis skickat iväg ett mail nu, till en i USA . Kom på igår att jag va medlem på www.penpalworld.com, så jag loggade in och kommenterade på några profiler.  Det är en riktigt bra sida faktiskt! Man kan skaffa mailvänner från hela världen.  Ett perfekt sätt att öva engelska på! :)

Vad tycker ni om bloggen so far?  Jag är ganska nöjd . Tror jag . Ska tänka på saken över dagen,  för ikväll ska Ellinor hjälpa mig att finslipa lite :) Klarar inte allt själv. Tycker det är jättekrångligt med html koder.. ^^

Ne nu ska jag göra något annat , men vet inte vad..  har inget mer att skriva om just nu iaf .

Ha en bra dag!
puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0