God kväll!

Hej där!

Hemma från skolan , jobbigaste dagen på länge ! Hade tre prov idag .. O.o ! Det va hemskt .

Har precis slagit in lite julklappar, och skådat min stora hög jag ska ge bort ! Känns så underbart kul ! Vilken känsla!  Det är verkligen inte långt kvar nu , sen är det jul . Jag menar, redan på söndag är det ju Lucia !


Imon ska jag med Andreas hem förästen, så ni vet. Inte säkert jag hinner med att blogga då  . De har liksom bara en dator i huset, och är fem som delar på den .   Men jag kommer hem på lördag ! :)

Nu ska jag kolla min facebook lite grann . Sen vet jag inte vad jag ska hitta på ? Spelar sims eller CSI kanske? Eller Wii ?  hmm..

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0