Ett långt inlägg , hela min helg .

Har hunnit ladda in bilderna jag tog under "modell för en dag" men har inte hunnit redigera dem än , eller ränsa heller ! Köpte inga bilder, men va hemma hos Louise efteråt och fotade . Fotade även hemma sen på kvällen . Så det är de bilderna jag snackar om.

JO! Tre bilder har jag hunnit redigera lite snabbt . Inte fler än . Tyvärr !   Fast det kommer !


syster

syster

grymt nöjd med denna bilden


Det va dom sålänge.

Andreas åkte hem idag med förästen . Har haft ovanligt kul i helgen ! Massa flumm !
Vad har jag mer gjort ?  ...  hm ..  spelar sims och spelat Wii typ.. ;)


Ne nu ska jag berätta om min helg !  Bilder får komma lite senare (a)

Fredag
Busschauffören vägrade köra på morgonen ..  Helt sjukt .. Va någon där bak i bussen som hade vinklat ner en övervakningskamera tror jag . Så busschauffören stannade och sa till dem att komma fram och sätta sig . Medan hon väntade lät hon bussen stå på vägkanten , och tillslut började hon backa bussen ( vet ej varför O.o ) Sen kom det fram två stycken och satte sig . Då frågade de om hon va nöjd ,och så ..  Då började hon köra framåt lite , sen började killarna som gick fram att tjaffsa med henne, sen kom det fram två till killar . Då tvärnitade hon och vägrade köra mer . Då hade vi hunnit fem km typ.. om ens det ..
Sen stod vi och väntade i Råshult i mer än en timma ..  och vi väntade på en buss från eksjö som skulle komma och hämta de personer som va " stökiga " .. När den bussen tillslut kom fortsatte vi åka ..  Kom en timma sent till skolan. 
Det som är sjukt ..  det är att den bussen som kom , den skjutsade hem dessa " bråkiga " killlar ..  Och det va inte mer än fem km som de blev hemkörda liksom ..  Vi stod och väntade i över en timma på att det skulla komma en buss och köra hem dom 4-5 km !  HELT SJUKT !

( detta ska jag nog skriva en insändare om på svenskan imon btw, ) .

Aja,  när jag kom hem från skolan va Andreas med mig hem .  Vi bytte paket ( firade våran tvåårsdag i fredags nämnligen ) . Han fick en jättefin ram med plats för fyra foton , som det stod LOVE på . 
Jag fick ett Wii spel och en Merci - chokladask ! Blev dunderglad!


På kvällen spelade vi Wii, åt choklad, godis , chips och ostbågar och spelade sims och såg film .

Lördag
Åkte in till Louise med Cicci för att bli fotade !  Det va något av det roligaste i hela mitt liv !  ..  Vet inte hur jag ska förklara ... Men tänkt er :  Åka limosin, bli sminkade och sen fotade av PROFFSFOTOGRAFER , som sa precis hur de ville att vi skulle stå / sitta .  Och jag säger då det !  Bilderna blev riktigt grymma !
Efter att vi blivit fotade där gick vi hem till Louise . Sen hemma hos henne fotade vi varandra ! Då fick jag typ vara fotograf mesta delen av tiden ( inte för det gör mig nåt )  , och så fotade vi varandra massa . Även jag blev fotat lite .
Blev endel bra bilder!

När vi kom hem till oss igen sen på eftermiddagen/kvällen så fotade jag gärnet ! Tog massa massa egobilder , och även endel på mig och Andreas tsm .  Blev endel bra bilder även här !

Funderade på att inte tvätta bort sminket sen på kvällen , för va verkligen supernöjd med det , Men tvättade bort det ändå sen.

På kvällen sen så åt Andreas och jag lite gott,  spelade Wii,  sims och såg på Beck :) (  fast jag somnade.. . ^^ )

Söndag
Idag åkte ju Andreas hem .  På morgonen slappade vi,  spelade sims och wii och lite sånt .  Sen nu på eftermiddagen åkte vi in till stan ( ÖB blev det )  . Där köpte jag tre saker:
Julklapp till morfar
Julklapp till Cicci
CSI-spel till mig (PC)

  hihi .  älskar att köpa nya grejer !


Det vaa min helg ungefär ..  kan typ förstå om ni inte orkat läsa .. men men (:  höhöh.

Nu måste jag öva matte .. PROV på torsdag ! Och dessa kapitel är skitsvåra!

Puss.


Kommentarer
Postat av: Ellabolla' [fotoblogg / mitt liv]

fina bilder :)!

och vilken trevlig helg.

2009-12-06 @ 20:34:24
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0