Lördag 26 december

Hej.
Klockan är inte mycket men jag är redan uttråkad. Hade bestämt med syster att vi skulle fota idag. Så jag gick in till henne nu för att se om hon var klar. Men vad ser jag ? Jo, hon ligger i sängen, i morgonrock och kollar på tv ! Lär nog inte bli något fotande på ett tag känns det som ....  Men men, hoppas hon orkar dra sig upp snart.

Hade väldig lust att åka in till stan idag.  Och jag tänkte att det borde ju gå bussar, eftersom det är lördag . Men så kom jag på att det är en röd dag, alltså räknas dagen som en söndag, alltså går det inga bussar..   toppen! ^^ hah.  Men men.. Ska ju fota lite sen. Sen blir det nog film och så ska Cajsa ringa, så ska jag kanske följa med henne ut på en promenad med hennes nya hund (:

Nu ska jag se film till Cicci gjjort sig klar. Om hon blir de nån gång^^

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0