Lucia i skolan + julbord hos Andreas


Igår var det LUCIA i skolan,  Andreas va med och lussade.  Dunder mysigt och hur fint som helst, verkligen !

Fick sedan skjuts av Evves kusin Hannah hem till Andreas,  det va snällt ! :D  
Hemma hos Andreas va det sedan lite kalas .  Typ luciafirande , med litet julbord :) Mysigt!  Lite släkt till Andreas kom :)
( lite roligt, för känner hans släkt minst lika bra som min nu, träffar hans mycket oftare än jag träffar min x) )


Idag kom mamma och dom och hämtade mig , de hade handlat .  Behövde komma hem och göra läxor. Har endel nu IGEN ! ..  BLÄÄÄÄ..  börjar på måndag redan med läxorna .. Svenska  först, fast den är jag klar med.  Sen engelska muntligt .. Det kan jag inte O.o   Sen på tisdagen har vi SH läxförhör, muntligt . Och på onsdagen NK - prov ( skitstort ! ) .. . .    Känns verkligen att julen närmar sig!''


Puss.

Kommentarer
Postat av: Ellabolla' [fotoblogg / mitt liv]

sv; Men jag kommer inte ha bild på vår terminen! Så de som sätts nu, kommer alltid stå där. Och har bara en vecka på mig att ändra mina betyg. Något inte är så stort att jag kommer lyckas med. :(

2009-12-12 @ 18:54:27
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0