NK prov + svininfluensasprutan

Satt hela kvällen igår. Tror det var mellan 17.30 - 22.50 . Hade NK prov idag som jag övade till. Helt otroligt svårt !
Man kunde få 48 poäng, och godkänt var 17. Jag hoppas jag fick godkänt . Men jag känner mig inte säker ..

Tog spruta idag med förästen !  höhö . det gjorde inte ont att ta sprutan, det kändes lite. Men det gjorde inte ont.
Sen har jag börjat få lite ont i armen nu . Så har datan i knät,  har lite problem med att hålla uppe armen . .  hehe ^^ . Det typ spänner och så . Hoppas det inte blir mycket värre !

Nu ska jag sitta och ta det lugnt ikväll !  ha roligt ! :) hehe . 

Vad ska ni göra ?


underbara hund

puss .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0