Sjuk ?

Godmorgon, eller nåt. Blev inget jobb för mig idag. Mådde illa i morse. Sedan när det började gå över fick jag huvudverk ist. Och nu äntligen börjar det gå över och nu svättas och fryser jag om vartannat hela tiden ist... Toppen alltså ^^ Så det blir ingen resa till Sjunnen imon. Får vara med Evelina och Gustav någon annan gång ist.. så surt!  Jag som har längtat i en vecka nu .. !  Men men.. inget jag kan göra åt precis .
Får se hur det blir över nyår med. Om jag kan vara med Andreas eller om jag blir sjuk. Hoppas det bara är något tillfälligt. Orkar verkligen inte vara sjuk. Det suger!

Har sovit större delen av dagen än så länge, och sett på tv. Orkar inte göra något. Ätit en macka har jag gjort. Vid ett tiden. Fast det är allt. Är hungrig, fast maten smakar inte..  usch ..."/  jaja.

Orkar inte sitta vid datan mer nu. Bloggar mera sen kanske .

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0