Torsdag, GRATTIS BROR!

Tjena!

Idag fyller min kära halvbror 34 årGRATTIS till dig ! :)

Skolan va ganska kul, blev en del skratt idag!

Imon ska Andreas med mig hem (L)  , det gillar vi !  Sen ska jag testa massa kläder imon ! (inför lördag) ..  :)

Ikväll har jag inte alls hunnit med mycket!  .. Har spelat Wii . Först blev det Zelda , kom inte alls långt innan jag fastnade - igen ... ^^  Sen testade jag mitt nya sport-spel , det va faktiskt kul !  Man kunde köra gocart ,  det va assvårt men jätteroligt ! :):)  Nästan som mariocart (:

Ne nu måste jag läsa !  Läser boken " Holes " och vill hinna läsa ut den tills imon ,  för imonbitti ska vi se " Holes " på film på engelskan  .   höhö ..  Slappt ! :)   Den boken är faktiskt bra !  Hittills iaf !

Ha en bra kväll !   Och just det !  HAr för mig det är "American Pie - Beta house" ikväll på 6an ,  klockan 21.30 ?
Kolla in det ! :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0