Vill ha .. <3

Andraes hittade ett spel på ÖB idag som han trodde jag skulle gilla.  Jag kollade upp spelet och VILL HA !!

Det är ett så kallat " klickspel " , typ äventyr / skräck med kanske . 

Man är en gubbe och styr den genom att klicka vart han ska gå typ.  Och för att komma vidare i spelet måste jag lösa vissa grejer ..   Det är typ som Syberia  , om någon spelat det ? :)  ASKUL !

Spelet heter hur som helst DRACULA: ORIGIN och finns på ÖB för 99 kr ! ..  :) 


Bild hämtad här

Skulle vilja ha det i julklapp av någon ? :):)


Kommentarer
Postat av: Ellabolla' [fotoblogg / mitt liv]

sv; jag kämpar jämt ! :) och ger aldrig upp.

2009-12-04 @ 17:43:48
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0