Gunnarsödagen!

Jahopp idag vad det Gunnarsödagen ! , tur det kanske, lite tidsfördrivande liksom ^^ 
Fast att jag har ovanligt mycket att göra så snurrar mina tankar iväg åt ett håll ändå ! Har nog fått kontakt med en av de bästa i Sverige tror jag, helt sjukt ovanlig kille  .  lustigt . ^^ Haha.. x)  
( jag vet att du kommer läsa detta,  någoon gång,  å förlåt.. :P haha, men du är snäll :D )
Men det är ingenting Andreas måste oroa sig för iaf , man kan ha killkompisar såväl som tjejkompisar liksom !
Tycker ni inte ? :)


Aja,  pratade med Andreas i telefon innan,  det pirrade till ordentligt i magen där ! Underbart att höra din röst älskling ! :) <3


Ne nu ska jag dra mig utåt tror jag !
Bilder laddar jag nog in sen kanske ( om jag har fått nåt bra kort ! )  (;

ha de bra nu :)   Och kika in här lite senare igen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0