Foton från amandas födelsedag

Här kommer lite bilder från Amandas födelsedag !

Tyvärr inte så många, orkar inte lägga upp alla, har massa fler bilder att ladda upp med - från när jag va hos Evve igår.


Glad - Amanda (:      8 år !


Lite Presenter hon fick - vattengevär, shorts, pyamas, smycken, presentkort och lite pysselsaker ( hon fick mer än så, men minns inte allt ! )


Tårtan , ( formad som en åtta )  Och Amanda har lagt på allt godis ;)

Det kom lite folk på kalaset, men bara släkt ( och sen jag då )
Kusiner och deras föräldrar
Amandas mormor och morfar
Hennes farmor
Och sen jag + Andreas, fredrik och hennes mamma och pappa  ,  och så Amanda själv med då.. ^^





**********************************************************





På kvällen va jag Fredrik och Andreas ute och fotade lite,  jag hade tänkt att jag skulle lära mig ett och annat.. Lärde mig väldigt bra saker om stativet, så nu kommer jag använda det mycket mer !
Sen övade jag på att reagera snabbt och fota, och att ta profilbilder och sånt .
Det var riktigt skoj  !
Dom bilderna vi tog kanske jag laddar upp en annan dag,  det får vi se ;)  Beror på om jag har tid..

Tack hörrni ! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0