Redan nervös !

Hur ska jag klara detta? 

Idag slutade jag skolan tidigt, igen .  Vi hade övning i at jagluan och städade skåpen.
När jag satt där i aulan tänkte jag " fy fasen ! ,  jag kommer aldrig klara av att gå upp på scen och hämta mitt betyg ! Men om jag inte gör det,  får jag det hemskickat då ?  Och då ser det ju dumt ut ist ! "    Vet inte vad jag ska göra  ! Har en så enorm scenskräck !  
Men jag får väl vara modig...  Gå upp där på scen,  med Evve och Ole och ta emot mitt betyg..  Hoppas för guds skull att jag inte trillar !  Och kan bara tänka mig hur röd i ansiktet jag kommer vara sen !!  ( fast det är väl inget ovanligt, kanske.. )  USCH !



Ne nu ska jag sluta tänka !! kommer inte kunna sova inatt annars !  , 

Idag efter skolan åkte jag runt med mamma och Cicci i några affärer.  Köpte lite kläder,  lägger in kort imon ( tror jag ) .

Ne nu ska jag gå och sova ,  igen  ( somnade när jag kom hem idag med,  usch.. får se om jag kan sova inatt.  Igår natt somnade jag inte förän efter 12,  de va hemskt.. jag va skittrött , blundade ( orkade inte hålla ögongen öppna ) men kunde inte sova !  Usch...  "/

Hälsa mig lycka till .. ^^

Kommentarer
Postat av: Ellabolla'

det kommer gå jätte bra ;) !

2009-06-10 @ 16:11:48
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0