Från Sol till Regn + ett fint Gult linne ,

Idag va det till en början en bra dag ! Lektionerna va slappa, såg på film, slutade tidigt och åt glass.
Sen fick vi ut på stan, skulle kolla på JCs rea-affär , men den va stängd ( den öppnade inte förän vid 13.00 och vi va där vid 12.00 )  Då fick vi bort till Gallerian, och självklart hittade jag ett snyggt gult linne/klänning där..  ^^ Typiskt mig..


Här har ni mitt nästa "köp-plagg" ska köpa det nästa gång jag går på stan, det är verkligen snyggt och jag behöver det ! Linnet finns på VERO MODA och kostar 160 kr.

Ajja,  när jag hade vart på stan och hade haft svenska hade vi gympa,  vi skulle vara ute och ha brännboll ( jag hade lapp, så slapp va med ) . innan vi hann komma igång började det regna lite, sen åskade det med,  så efter lite övertalning fick vi gå in i stället. När vi kommit in så ösregnade det och åskade och blixtrade massa !   Istället för brännboll blev det fotboll,  tjejerna spelade med killarna idag, va ganska kul att kolla på (:

När jag kom hem satt jag lite mer än två timmar och hjälpte Cicci öva inför ett prov ( hoppas hon får G på det nu ! )
Sen blev det datan en liten stund,  ska snart iväg och kolla på House (:

Ha de bra ! ,  kraaaam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0