Vädret är sjuukt !

Idag vet jag inte vad det är med varken mig eller vädret..  Är lika sura båda två.. Mamma och Cicci är med sura !  Allt är så hemskt..  x)
I solen va det 30 grader - alltså aldeles för varmt ( får ont i huvudet )  och i skuggan  va det cirka 12 grader - alldeles för kallt !   
USCH !!!


( bilden är taget igår,  när jag hade gjort mig i ordning till Matildas student )

Idag vet jag inte vad jag gjort..  Slappat,  klagat och handlat tror jag. och så suttit vid datan med då.  Sitter nere på Gunnarsö och har inget att göra..  ^^

Hoppas ni har en mycket bättre dag är jag !!  Ha de bra (;   puss

Kommentarer
Postat av: Malin Schlott - Konstnär & Illustratör

Svar: Tack så mycket! Synd att du inte har råd. Du får gärna återkomma när du har råd. Du kan ju beställa efter eget foto också, och det är ju alltid en kul grej! :)

2009-06-06 @ 19:08:18
URL: http://castlebabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0