Äckel förkylning

Förkyld hela helgen, började med halsont på fredagmorgonen, sen på kvällen mådde jag dåligt. Igår och idag har jag varit jättesnorig och dan,  usch ! Det har gått så långt så mina tårar rinner massa med, det brukar dom inte göra när jag är förkyld..  konstigt.. ^^

Vet inte hur jag ska göra imon.. har inga viktiga vanliga lektioner direkt..  först handledar tid, då gör vi inget speciellt, sen har vi NO, då ska vi ha den praktiska delen på NP - biologi, och man ska springa, eftersom jag är förkkyld tänker jag ändå inte springa så det är onödigt att gå då. Efter NOn har vi hemkunskap och det blir inte så kul att nysa och hosta massa samtidigt som man står i köket, så det är heller inget viktigt att gå på..  och sen sista lektionen Tyska,  då har jag NP - hörförståelse, det borde jag va med på , men kan kanske ta det någon annan dag.. Onödigt att gå till skolan för bara den lektionen..  För jag orkar verkligen inte,  är så trött och tung i huvudet, mår absolut inte bra.. 

Men jag vet inte än..  ska fundera,,



Love you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0