bjuder på mig själv idag alltså ^^

Bea är ute och går nu, jag ska egentligen öva tyska, har prov på måndag.. men jag orkar inte.. det är så tråkigt..
Snart ska jag äta grillat, och ikväll blir det nog till att se på film och äta tacochips + guacomola ( stavning? ).

När jag orkar ska jag även lägga in bilder från kameran, och då laddar jag upp på mina nya inköp  :)


Idag bjuder jag på en bild på mig! Snällt va.. ? ^^  Man kan ju inte vara perfekt på alla bilder ^^

Btw..  skulle vilja ha lite nya msn kontakter.. men om ni inte har någon aning om vem jag är måste ni inte adda.. men vet ni vem jag är lite, har sett mig eller något, ADDA PÅ ! :)

Accepterar till alla som addar..  vill utöka mitt kontaktnät.. xD

[email protected]


Är det någon som vet hur man ändrar teckensnitt på sin blogg? Asså.. när man ska skriva inlägg.. tycker mitt är så trist ;)
Hjälp mig om du vet! :)

Ha de bra ! Puuuss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0