Jobba, jobba, jobba ´

Är hemma och är sjuk idag igen.. ^^
Just ni sitter jag och ser på film, hade tänkt jobba SH, men tror jag gör det ikväll, när pappa är hemma..  Och sen blir det gunnarsö ikväll med! :) Skojjigt,  träffa Bea igen :)

Igår fick jag reda på vilka veckor jag ska jobba i sommar ! Kommer ha fullt upp, men det får jag leva med :)

v.25 - Jobba på sjunnen dagis
v.26 - Jobba på sjunnen dagis
v.27 - Jobba på sjunnen dagis
v.28 - Ledig
v.29 - Ledig + hjälpa och lära mej av Monika 2 eller 3 dagar på bruket (städjobb)
v.30 - Jobba som städerska på bruket
v.31 - Jobba som städerska på bruket
v.32 - Jobba som städerska på bruket
v.33 - Jobba som städerska på bruket


Blir inte mycket sommarlov för min del , men kommer tjäna ihop ganska mycket pengar, det lär jag behöva! (a)



sommar.

Kommentarer
Postat av: Ellabolla'

fusk , vill också jobba :)

2009-05-21 @ 13:16:07
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/
Postat av: Ellabolla'

sv; Tack :)

vill också jobba asså ! tjäna pengar! jaa som du säger, då kan man handla (Y) !

2009-05-22 @ 21:39:54
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/
Postat av: Hannah ;D

Oh shit, sicket slit (;

Men pengar får man ju, de får man ju va glad för :D

2009-05-23 @ 17:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0