Oh, vad jag är glad ! (:

Hejsan hoppsan !!

Jag har massa läxor att göra ,  typ engelska, so och hemkunskap, men jag känner ingen press !! Äntligen !! SOn ligger jag redan efter med så det gör nog ingenting om jag skickar in den i helgen,  och engelskan skulle va klar idag, och jag är klar, ska bara skriva allt på datan,  och hemkunskapen gjorde jag klart igår, ska bara måla in alla möbler på ritningen ( där har jag i och försig ett problem med tanke på att jag inte vet vilken skala ritningen är ritad i, men i värsta fall får jag väl gissa på typ 1:100 eller nåt.. ^^ ).
Känns nästan som att det är helg, har lite tid till att blogga och sådant,  tänkte även gå och duscha snart, raka benen och sånt, nu när jag har lite tid..   (:

Känns även att det är sommar nu !! Så varmt ute, fast att vädret inte vart jättebra idag.
I måndags va jag ute och fotade lite på kvällen, när det hade regnat,  ville ha lite fina bilder,  och det är så grönt överallt !!  så fint !! (:
Man blir verkligen glad !
Eller är det bara jag ?? :)



Ska även tacka ELLA igeen (!) för att hon fixat min blogg !! Denna gången va det i och för sig jag som skickade färdig "header" och sånt, men hon fixade så det blev bra på bloggen, för det kan inte jag än ;) 
Ett stort TACK !!! :) <3

Kommentarer
Postat av: Ellabolla'

headerna är sjukt snygg ;)

har inte hittat det där en, med texten! men letar på! ;) tack själv (:

2009-05-17 @ 15:25:36
URL: http://ellinorsjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0