Såhär ska jag se ut imon ! xD

Hejsan!
Idag har Andreas följt med mig hem. Imon har vi avslutningsfotografering och jag prövade hur jag skulle se ut. Andreas hade med sig Fredriks Scen jeans så jag lånade dem till att ha imon, sen fick jag tre bandtröjor av Andreas med (: Snällt tycker jag !
Fixade också min frisyr idag så jag vet ungefär hur det ska va imon, tog kort men dom blev sådär.. lägger upp ett på håret, blev väldigt fluffigt men ser inte så ut på bilden, tyvärr.. ^^  Har också sminkat mig, maskara och kajal,  imon ska jag även ha brunkräm tror jag :) Längtar så grymt mycket !!

här kommer några bilder !

Håret




Fredriks byxor !




Två av tröjorna jag fick av Andreas, den tredje ska jag ha imon så den ser ni lite av på bilden längst upp ! (:


Fick reda på en hemsk sak idag med  ! Vet inte om det är sant, men tror nästan jag kommer börja drömma mardrömmar nu tills jag får reda på om det är sant eller inte..  och är det sant,  ja då är jag så gott som DÖD !

Nu vill ni såklart veta vad det är.. ?   Jo,  Anando sa idag att han ska gå Samhäll - ekonomi,  det ska jag med !  Kommer jag orka med tre år till med Honom ??  XD hah

Ha de bra !  Kommentera jättegärna !! (:

Kommentarer
Postat av: BEA

Du ser assnygg ut :D gillar håret :)...vad är erat tema på fotograferingen? rockgrupper?? :P

2009-05-06 @ 20:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0