Måndag , 091109

Hejsan!

Ska börja med att säga ett stort grattis till ANGELICA som fyller 17 år idag ! :)


Dagen har varit ganska bra ! Varit lite hängig och haft lite huvudverk till och från, men inte jättemycket.
Svenskan gick bra, hann med allt som skulle göras.   Sen engelskan gick med bra, vi satt och hade små "pjäser" två och två. Det va rätt kul... x)    På mentortiden såg vi på film (:  En ganska bra film faktiskt! Men minns inte vad den heter.. ,,  tyvärr ...

Ikväll blir det nog film för min del ! Sen vid nio blir det nog CSI, om det är ikväll ? :)

Ne nu ska jag sätta mig och se en skräckis ! (a)
Smsa mig !

Puss .


Kommentarer
Postat av: michael

freedom fighter :)

2009-11-09 @ 19:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0