Torsdag, aktivitetsdag i skolan

Hej!

Idag va det ingen vanlig skoldag . Niorna kom till gymnasiet så vi på gymnasiet hade aktivitetsdag ist !  ( förutom de personer som va med niorna, och visade programmen ).
Först mellan 9.20 - 11.00 va vi på en urusel teater ! om man ens kan kalla det teater...?
Sedan åt vi ute , eller alla andra jag va med gjorde det , jag hade varken råd eller va sugen på pizza. Men ville inte äta själv i matsalen sen, så hängde med de andra :)   Åt endel av Evelinas och Åsas kebabkött på derad kebabtallrikar .. hhaaha (a)

Klockan 13.00 skulle vi se film ( eller man fick välja vad man ville göra och jag valde film ). Vi fick välja mellan " I'm legend " eller " 10 000BC " , det blev att jag valde den första.. Har sett båda men tycker nog att " I'm legend " är en aning bättre :)
När filmen va slut slutade vi skolan, men eftersom bussarna inte kom förän efter en timma så satt vi uppe vid samhäll och pratade lite ! (:  



Har varit grymt trött idag btw ! Vet ej varför !  Så jobbigt när man nästan somnar hela tiden.. ^^
Men det är väl det tråkiga vädret . Skyller allt på det tråkiga vädret . Även mitt kassa humör de senaste dagarna O.o  ( förlåt om jag sårat någon när jag varit så snabb i käften ! Menade det verkligen inte isf ! )


Ska påpeka med att jag ÄLSKAR min Andreas väldigt mycket <3<3
Bara så alla vet :)

Puss .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0