22/10

Är dödstrött idag igen, fattar itne vad det är . Är lika trött hela tiden, dygnet runt !
På lovet har jag lite smått planerat nu faktiskt. 

Fredag blir det UP med evve och några till, ska sova hos evve tills på lördag.
Onsdag blir det Ullared med svenska kyrkan. har fått med mig några vänner så det blir kul !
Det är nog det jag har planerat just nu , sen ska jag försöka vara med andreas också .  och fota med mina vänner :)
ska till exempel vara med i en fototävling, tema "skolstart" . Det är med SCN kortet .   Lovisa gustavsson ska stå modell ! :) ska bli kul att fota henne :)


Igår va jag kvar i stan med Evelina,  köpte ett par örhängen, spännen och gummisnoddar. Sen en kaka på ett kafe och lite godis på gotland :)

vi fotade lite, fast inte alls mycket för det blev mörkt direkt .. ^^  satt inne på MEDDO och åt godis ist .. x) Men det va kul iaf !!  Jag fick kramt i tårna och evve bara skrattade .. !, x)

Nu börjar jag datalektion,  har precis haft CAD .  .  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0