23/10

Har med mig kameran till Eve idag, ska till henne nu när hon slutar .  så när vi kommer dit ska vi äta, sen ska vi ner till stallet :)  Senare ikväll blir det UP ! :) ska bli kul!

HAr slutat skolan nu förästen ! har LOOOV ! :):)  känns så skönt !   Fast ska vänta på eve , hon har inte slutat än, hon praktiserar på Establo här i vetlanda ( så alla vet! ) :)  Ska nog snart ta min bag + kameraväska och promenera mot stan,  ska gå väldigt sakta för det är så långt.. x)

förästen ! Det är något fel på min tumme ! ..  den är typ svullen, kan inte använda den, och det gör ont när jag skriver med,  tur att man skriver med fingrarna på tangentbortet och inte tummen x)   Iaf, fast det är liksom inte själva tummen som är svullen utan nere på handen, i den delen som tummen sitter på .  om man försöker nå lillfingret med tummen följer ju en bit av handen med,  den delen är de , så det gör ont bara jag rör på tummen nästan ,  iaf om jag stäcker den för mycket åt ett håll.  . och självklart va skolsyster bara här mellan 11 och 12 idag med, den tiden jag har lektion på ks, och inte på skolan ^^ typiskt  ! får hoppas det går över snart ! kunde knappt klä på mig i morse, mamma fick tex hjälpa mig med byxorna.. ^^ x) haha .. 



SES VI IKVÄLL ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0