Filmkvällen fredag - lördag + lite annat.

Fredag - lördag va det filmkväll, blev mycket lyckat ska jag säga!
Vi gick först till Willys och Lidl för att handla godis och sånt, sen gick vi och åt pizza. Sen när vi kom till Anthon började vi se film så fort Anthons föräldrar åkt hemifrån.
Blev en hel del filmer, men orkar inte räkna upp dom! ^^
Såg film hela natten sen vid halv sju tiden gick jag Oscar och Evve upp och la oss, va dödströtta! Fast ändå låg vi och pratade typ en timma innan vi kunde somna. När vi hade sovit en timma typ gick Oscar ner igen, sen efter ännu en timma,  när vi hade sovit sammanlagt typ två timmar kommer alla dom skitarna upp och börjar skrika i rummet vi sover i! Evve fick typ något utbrott och skrämde iväg dem, och skönt va det för då fick vi sova lite lite till, typ en kvart.. Sen gick vi ner och la oss framför TVn, sen åkte typ alla hem en efter en , och jag och Evve sist.
Fast jag fick inte åka hem och lägga mig direkt inte! För mamma och pappa skulle handla först,  och äta på Sibylla! Fast att äta är jag bara glad vi gjorde i stan! Va så hungrig på morgonen, hade inte ätit någon mat (mer än chips) sen pizzan vid sex-tiden kvällen innan.
Efter att vi ätit och handlat så åkte vi hem,  jag gick och la mig i soffan och såg på film. Gick inte och la mig förän vid 11 sen, fast då väckte mamma mig.. hade somnat till filmen (:
När mamma väckte mig vid 11 så kände jag tröttheten som mest! Det va jättejobbiggt! Kunde typ gå och när jag skulle skriva hejdå på msn och sådär så blev det helt fel x) såg typ ingenting! HEMSKT!

Filmkvällen va kul hur som helst!:) TACK ANTHON för jag fick komma:)


För övrigt nu sen jag skrev sist vet jag inte om jag gjort så mycket..  Eller jo,  förra lördagen , när Andreas va hos mig va jag , Andreas och pappa i Jönköping och handlade lite :)

Sen sska jag tillägga med att mitt tal i engelskan gick ganska bra:) Va ju nervös som vanligt, fast läste inte mycket innantill! :)


Onsdag - torsdag blir det Andreas ( hemma hos mig! )   Det ska bli kul :)

Ne nu orkar jag inte skriva mer just nu ! ha de bra  !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0